کنکوریا

کافــه کـنـکـوریـــــا خصـوصا 95یهـاش از نــوع تـجـربـیـــش

کنکوریا

کافــه کـنـکـوریـــــا خصـوصا 95یهـاش از نــوع تـجـربـیـــش

سلام؛ اسمم آرمانه قراره 95 کنکور تجربی بدم. میخام با راهنمایی های همدیگه امسال خوب درس بخونیم تا انشاالله به هدفامون برسیم ...!

کدوم آزمون برم ؟؟؟

سلام میدونم یکی از دغدغه های شما هم اینه که تو کدوم آزمونهای آزمایشی شرکت کنید

بنظرم فعلا بهترین گزینه کانون  و  گاج  هستش.

هر دوشون سوالات خوبی دارن ولی کانون تا حدودی جامعه آماری بالاتری داره.

من خودم قراره گاج شرکت کنم. از اونجایی که من چندین ساله که تو گاج شرکت میکنم ،فهمیدم که برنامه ریزی خیلی خوبی دارن.

بنظرم شما هم زیاد وسواس نباشید ؛ مطمئن باشید هردوشون خیلی خوبن. اگه تونستید هم تو آزمون های جامع سنجش شرکت کنید چون خیلی به کنکور نزدیکن.

اگه کانون شرکت کردین ؛ اصلا از کتاباش استفاده نکنید چون بدرد نخورن. بهترین کتابا رو گاج و چندتا موسسه دیگه میزنن که بعدا راجع بهش حرف میزنیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی